آنلاین شاپ عطر شاینی لند
0 شاینی عطر ها نمایش شاینی سبد

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دخترها

هدیه باکس ولنتاین نوتلا

سوالی که از اول بهمن ذهن همه ی دختر پسرا رو به خودش مشغول میکنه اینه که کادو ولنتاین چی بگیریم؟ حواستان باشد که هنگام خرید هدیه مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که سلیقه فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید را در نظر بگیرید. ما در این جا ۱۰ پیشنهاد برای خرید هدیه ولنتاین آورده‌ایم که تقریبا همه دخترها از این هدایا خوششان می‌آید.

کادوی ولنتاین برای دختران عروسک دوست‌

عروسک محبوب‌ترین کادوی روز ولنتاین است. بیشتر دختر‌ها از کودکی‌ عاشق عروسک بوده و هستند. اگر کودک درون محبوبتان هنوز زنده است و هنوز هم اتاقش پر از عروسک‌های رنگارنگ است برای او می‌توانید یک عروسک خرسی ناز هدیه بگیرید.

کادو ولنتاین عروسک خرس

جواهرات ؛ هدیه دوست داشتنی ولنتاین

اگر می‌خواهید کادویی بسیار شیک و لاکچری تهیه کنید، می‌توانید به سراغ طلا و جواهر بروید. آن‌ها را با گل و شکلات به محبوبتان هدیه دهید. اگر هم نمی‌خواهید تا این حد هزینه کنید می‌توانید به سراغ نقره جات و زیور آلات استیل و اکسسوری‌های جذاب بروید. مثلا گوشواره اوریفلیم یک هدیه مقرون به صرفه و جذاب می‌تواند باشد.

کادو ولنتاین باکس جواهرات

به دختران کتابخوان‌؛ کتاب هدیه دهید

به تیتر توجه داشته باشید. اگر فقط خودتان عاشق کتاب هستید،‌ کتاب را به عنوان هدیه نخرید چون ممکن است محبوبتان از گرفتن کتاب به عنوان هدیه ناراحت شود. گر می‌خواهید او را به کتاب‌ خوانی تشویق کنید، روز دیگری را برای کتاب هدیه دادن انتخاب کنید و در روز ولنتاین، برای خوشحال‌ کردن او تلاش کنید. اما اگر کتاب خواندن را دوست دارد، خرید کتاب یک گزینه خوب خواهد بود.

هدیه ولنتاین ویژه دختر

ساعت هوشمند شیک

ساعت هوشمند این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر همسرتان هم طرفدار این ساعت‌های مدرن و شیک است، این گزینه می‌تواند یک انتخاب خود برای کادوی روز ولنتاین باشد. بیشتر خانم ها دوست دارند از جدیدترین اتفاقات باخبر باشند اما نمی‌توانند همیشه گوشی به دست بگیرند. پس بهترین جایگزین برای گوشی تلفن همراه همین ساعت هوشمندخواهد بود.

عطر و ادکلن زنانه

برای خرید عطر و ادکلن زنانه اول سلیقه آنها مهم است. خانم‌ها روی بو دقیق و حساس هستند پس حتما سعی کنید مطابق سلیقه اش عمل کنید. اگر سلیقه او را نمی‌دانید ، ادکلنی تهیه کنید که بوی ملایمی دارد چون اکثر خانم‌ها این گونه عطرها را می‌پسندند. برای خرید عطر زنانه با بهترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی شاینی لند مراجعه کنید.

کادو ولنتاین باکس عطر و گل (۱)

خرید گوی موزیکال به عنوان هدیه

دختران از کودکی عاشق گوی های موزیکال هستند. اگر یکی از همین‌ها برای او بخرید او را فوق العاده هیجان زده خواهید کرد. گوی موزیکال برای دخترها بدون شک یک کادوی ولنتاین رمانتیک محسوب می‌شود.

ماگ به عنوان یک کادوی ولنتاین شیک

ماگ‌ها این روزها روی زبان‌ها افتاده اند و در طرح و رنگ‌های مختلف دل از همه می‌برند. دخترها علاقه خاصی به ماگ دارند مخصوصا ماگ‌های رنگی که طرح‌های خاصی داشته باشند. ماگ می‌تواند یک کادوی ولنتاین خاص و کاربردی باشد. اگر می‌خواهید هدیه تان خاص تر شود می‌توانید یک ماگ ساده بخرید و بدهید عکس محبوبتان را روی این ماگ چاپ کنند تا حسابی او را سورپرایز کنید.

کادو ولنتاین چی بگیریم؟

لوازم آرایشی برای ولنتاین

دخترها از کودکی عاشق لوازم آرایش هستند و با بالاتر رفتن سنشان این علاقه نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم می‌شود. امکان ندارد دختری با دیدن یک پالت سایه‌ خوش رنگ و جذاب یا یک رژلب سرخ قلبش از شدت هیجان نتپد!

البته حواستان باشد لوازم آرایش را می‌توانید به دخترانی هدیه بدهید که اهل آرایش کردن هستند چون اگر اهل آرایش نباشند هدیه شما بلا استفاده می‌شود. اگر محبوبتان به ناخن‌هایش اهمیت زیادی می‌دهد می‌توانید لاک ناخن هم برای او بخرید.

هدیه باکس ولنتاین نوتلا

خرید کیف پول زنانه

عده‌ای فکر می‌کنند که خرید کیف پول به عنوان هدیه فقط مخصوص مردان است و نمی‌توان به خانم‌ها کیف پول هدیه داد. در حالی که اصلا اینطور نیست و خانم‌های زیادی هستند که به کیف پول‌های زیبا و جذاب علاقه زیادی دارند. کسانی که کلکسیونی از کیف پول در طرح‌ها و رنگ‌ها و سایزهای مختلف برای خود جمع کرده‌اند. پس اگر عشق زندگیتان به کیف پول‌های گوگولی و زیبا علاقه دارد، فرصت را از دست ندهید. یک کیف پول خوش رنگ با طرح زیبا برایش بخرید.

باکس کادو ولنتاین دخترانه

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*