نماد سایت آنلاین شاپ عطر شاینی لند

کرم ‌روز بزنیم یا کرم های مرطوب‌ کننده ؟

moisturizer cream کرم مرطوب کننده دست و صورت

moisturizer cream کرم مرطوب کننده دست و صورت

در پاسخ به این سوال که کرم روز بزنیم یا مرطوب کننده؟ باید بگوییم هر دو! بله هر دو کرم کار خاص خود را انجام می‌دهند و هر کدام را سر وقت خودش باید استفاده کرد.

کرم روز را باید بلافاصله پس از این که از خواب بیدار شدید و صورتتان را شستید، استفاده کنید. ولی اگر بخواهید به درستی از پوست خود مراقبت کنید، نباید به این کرم به تنهایی اکتفا کنید. بلکه به کرم‌های دیگری هم احتیاج دارید. کرم های مرطوب کننده یکی از کرم‌های واجب برای پوست است چون از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید خشکی پوست باعث پیر و چروک ‌شدن پوست صورت شما می‌شود. علت این خشکی، هم بالا رفتن سن و هم عوامل طبیعی می‌تواند باشد. پس برای پیشگیری از ابتلا به خشکی پوست حتما لازم است مرطوب کننده مصرف شود.

moisturizer cream کرم مرطوب کننده دست و صورت

اگر بخواهیم در مورد کرم مرطوب‌‌ کننده بیشتر برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که این کرم به پوست رطوبت می‌رساند و باید بیش از یک بار در روز از آن استفاده شود. یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده، کرم های مرطوب کننده کامان هستند که ساخت کشور ایران بوده و به خوبی پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کنند.

moisturizer cream کرم مرطوب کننده دست و صورت

افرادی که پوست چرب دارند ممکن است بپرسند آیا لازم است ما هم از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم؟ بله! حتی اگر کسی پوست چربی هم دارید باید از کرم‌های مرطوب‌کننده بدون ‌چربی استفاده کنید ولی بعد از سن یائسگی، خانم‌ها باید مرطوب‌کننده از نوع چرب استفاده کننده چون بعد از یائسگی چربی پوست کم می‌شود.

خروج از نسخه موبایل